Rabu, 3 Oktober 2012

Bubur Kacang Hijau Wif Durian

 BUBUR KACANG HIJAU Wif DURIAN

Assalamualaikum wbt sume,

Hari ni agak hmmmmm....... buat bubur ni minggu lepas, hari ni kita makan salad jerr kikiki.... no comment 

Buat semua pengunjung arah terima kasih dgn setiap kunjungannya, insyaAlllah mlm nanti kita blogwalking :-)) Resepi sume org boleh buat cuma kita lagi suke masukkan durian tu seulas seulas gitu lepas masak sbb dlm bubur tu kita dah masukkan 2 sb lempuk durian :-)). InsyaAllah jumpa lagi esok hari insyaAllah! Salam..


Nikmat betul masa ambik isi durian tu ehehe...

15 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam ija.Sedapnyaaaaaa!Berbau sampai keuamh k.atie bubur kacang+ derian ni.sat lg k.atie dtg bawak mangkuk ya...

makcikmanggis berkata...

aiyooo..manyak sidap woo...Makcik suka diurian ma...kasi satu mangkuk ya hehe..rajinnya ika ni pas makan bubur g jogging ke?

Mas berkata...

kejammmm...
wat akak terliur jerk tau...
nak minta dah abisss...huhuhuhu

JaSSNaNi berkata...

hadoiiiiiiiiiiiiii.... hentak2 pale kat dinding... jeles tau... bubur kacang dah tu durian seulas ha... x moh kawan... :( paling muka kelain... hua hua hua...
sedapnye... nak gak.. mai hantar semangkok mcm dlm gambaq ni gak... nak duyan skali.. tau.. ;P

Chik Mimi berkata...

ghajenya adekkkk ni ,sure makan sesudu

zila norazila berkata...

ika tomeiii,
wahh mkn salad erkk..nk mintak la salad ..klu nk mintak bubur sure dh jadi arwah nie:) hikk3x

Marsita yahya berkata...

salam adik manja...patutlah dari jauh bau doyan....emmm nak sikit feveret ni.

ibh_sue berkata...

Akk pun suka masuk seulas2 jg. Agak2 masak ja, x hancur sgt. Lg terasa mcm mkn durian seulas. Heee

Tina Othman berkata...

waduh sedapnya

dah lama terasa2 je nak makan bubur kacang ni, nampak pulak ada kat sini

inahar ali berkata...

wowww..durian oh duriann!! huwaaaa!!

~~zana@pb~~ berkata...

Ika, akak dtg memalam nak rasa pengat durian kacang hijau tu. Baru minggu lepas akak buat...akak skrg tak sempat bw pepagi. PC buat hal ler pulok...

Rohah berkata...

salam..
bestttttnyeerr!!
enak mbanget si...yg sedap kalo kuar dr peti seejukkk, celupkan jugak roti benggali..massshuukk!!lembapnya line ternet ni, susah betul nak drop komen kat geng2 masak..hihi..

ibundo berkata...

wargh.... ada durian. Ni yang tak boleh tolak tepi ni.

rahel berkata...

uwaaa...sangat menggiurkan...erm..telan2 liur jer tengok bubur durian ko ni Arah..

Gee® berkata...

huwaaaa.... nak bubur kacang!!!