Rabu, 21 Januari 2009

Permulaan

Assamualaikum w.b.t,

Dgn lafas bismillah dan syukur kepadaNyer kerana diri ini sudah pandai nak BUAT RUMAH sendiri utk kepuasan dan meluangkan rasa lapang yg sememangnyer free sgt2 tp tak lah mengerjakan ladang anggur dmusim yg panas niii :P, sbnrnyer teruja nak buat rumah sendiri sejak2 skodeng kat umah org lain pas tu tak reti2 nak balik rumah yg sedia ada nii ehehe..... oleh kerana saya atau diri ini terlalu baru dlm dunia berBLOG ni, kalau ada salah silap, terkasar bahasa dlm edisi mengarang ayat, atau pun sapa2 yg nak beri komen sya dgn hati terbuka dan gumbira menerima semua itu utk kebaikan diri saya sendiri dan org sekeliling saya, dan mintak maaf kalau ayat2 yg akn dbaca oleh tetamu2 nanti kureng atau terpaksa nak tahan nafas utk membacanyer harap maafkan puan rumah sbb puan rumah mmg tak pandai nak mengAyat kehkehkehkeh.....Dgn ini secara rasminyer BLOG saya yg kerdil lagi terpinggir ini boleh beroperasi mulai sekarang :P.. Terima kasih pd tetamu yg dtg berkunjung ke pondok comel ni dgn harapan tak serik! dtg2 lah lagi ;-)...

Tiada ulasan: