Isnin, 23 Mac 2009

Asam PeDaSSsss bonda....


Salam kembali ;-),
Hari nih nak mengabiskan ikan2 kat dlm sebok yg dah lamaaaaaaaa sgt tak masak sib baik masih segar lagiiii.... kalau tak sure masuk tong sampah ehehe.... utk mak kita buat asam pedas lahh guna ikan kerisi suka sgt asam pedas guna ikan kerisi habis tu nak buat guna ikan mayong ke pari ke tp tak pernah jumpa laks ikan2 tu semua kat sini atau mata kita yg bermasalah?>?? wakakakaka.... utk anak2 mcm biasalahhh kan, masak singgang ekekeke...senang ya kerja mama mcm nih :P... jemput makan ya, resepi campak2 dan dubah suai ikut selera.. resepi nih resepi bonda tp telah dtokok tambah dgn mcm2 resepi asam pedas yg dah ada kat myr sana tuuuuuuu tuuuuuu... :D letak nenas lah mcm biasa ngan kwn baik asam pedas tomato..sedap mkn berulamkan timun hiris tebal2.. hummmm..... jemputlah makan.. :D

Tiada ulasan: