Isnin, 23 Mac 2009

Parcel yea yea yea.... :D








salam sume dptg isnin yg penat :-D,
YAHOOOOOOO!!!!!!!! alhamdulillah parcel dah dapat yea yea yea yea.... dah lama kutunggu kan azimat dlm parcel tuuu dah pun sampai semalam dgn selamatnyer tp koyak2 dia punyer bungkusan, tak pe lah kan asal bukan koyak kerana org curik reta benda kat parcel tuuu, koyak sbb kena campak2 baling2 ehehe.... ada yg tak dlm gmbr maggi dgn stok ayam :D.... point utama parcel kali ni adalah gara TEPUNG KAVCANG HIJAU yg dah carik tp tak jumpa kat sini ehehehe...sbnrnyer kan ada cuma mata kita ni ajerr ntah letak mana ya.. :P samalah mcm kes tepung pulut cap gajah yg penuh kontroversi dulu ekekeke..... apa pun terima kasih utk bonda tersayang sbb ssh2 hantarkan brg yg beharga ni pd anakanda..sukaaaaa sgttttt... owwhh ada lagi yg tak masuk dlm gmbr acu epok2 ekekekeke... maklumlah tak pandai nak kelim mengelim kan... tudung2 tu pulak, mmg jenis itu ajer yg kita berkenan, yg lain tak nak murah ajerr tuuuu cuma 15 hinggit itu beli kat pasaraya kalau beli kat kedai kemboja mesti 10hinggit... tak pe lah asal ada dan berkenan dhati... ;-)

Tiada ulasan: