Jumaat, 20 Mac 2009

Ptg yg mendung....

Salam dptg jumaat yg tenang,


humm... hari nih nak citer apa? asyik bebel2 yg sama ajer ehehe.... layan ajerlah menu org malas atau berdiet??? iya ke nih??? ahahaha..... apa pun ni resepi dr kak sherry mz, alter sikit sbb mmg suka ubah2 resepi org utk tekak sendiri atau tgk kedaan bhn mengizinkan atau tau... kiranyer dah ada rasa cekur sbb letak hirisan daun cekur yg dah gemuks2 kat pasu tuuu mmg sedap teringat lah urap bonda tersayang urap pucuk ubi dgn cekur alalalala...sedapnyerrr kenyang ratah gitu ajerrr, inilah bagusnyer kalau buat ulam2 mcm nih sure tak toleh nasik... sini mana nak carik pucuk ubi ya??? itu hari g beli jantung pisang sbb tgk kat blog sapa ntah pas tu dgn semangatnyer g lah beli tp mak dah pesan jantung pisang kalau bukan kena jantung yg dbuat ulam mmg tak sedap senang kata pahit kot, betulll!!! g lah beli balik umah dgn semangtnyer rebus jantung tuuu..tapi hampehhh, bila dpotong birat semacam getah pun manyak humm...mmg tak de rezekilah nak mkn jantung2 kat sini :-(... ok, rasanyer nak berundur sbb mcm angin gosok dah dtg nih :D nanti kalau dah pergi angin tu tgh malam2 buta baru sibuk nak gosok ehehe......

Tiada ulasan: