Sabtu, 21 Mac 2009

Kek Batik lepas :D


Salam dsabtu tgh hari,
Pertama kali makan kek batik nihhh masa umur sekolah rendah2 gitu, masa tu jakun yg amat tp tak berapa minat sgt tp dah lupa rasanyer mcm mana dan dia punyer tekstur tu macam mana, harap2 menjadi lahhhh yg kat atas nih.... kek batik nih rasanyer lembut ke? sekut marie tu jd lembut ya? pas tu dia tak keras eak? buatnyer mmg lah senang sgt tak yah memerlukan masa yg panjang bhn yg berderet2 nak pukul sana pukul sini ehehehe... :P alhamdulillah nmpk gayanyer mcm menjadi tp manis lahhh pada tekak kita dan cepat muak gitu :D cerewet!! , resepi ambik kat MyR mcm biasanyer guna resepi Mrs dayat, tp kita suka milo jdnyer 1cwn stgh guna mila dan suku cwn lagi tuhh guna serbuk koko... nxt time nak cuba resepi lain lakss manalah tahu rasa lain2 kan?? ehehe......tak tahulah tu jd ke idak batiknyer tuuuu :D...

Tiada ulasan: