Khamis, 26 Mac 2009

EpOk2 samOsa :P 2 in 1

SaMoSA Epok2=Inti kentang+Minced chic.



Inti KelEdek


Salam dtgh hari khamis yg panas,
Ni projek mlm semalam buat utk diner untuk diri sendiri ngan budak sbb Ninja tu mkn kat luar.. tu yg lapang sgt2 tu :P... tapi tang epok2 tu masih tak reti nak kelim sendirik ntah apa2 lah jd dia punyer kelim tu satu hal pulak kalau pakai cetaknyer nih kang yg melekat lah yg tercabut lah mcm2 hal!! ekekeke...... tp terpaksalah cetak jugak sbb mmg tak pandai nak kelim!!! :D tgk samosa punyer pastry mcm lebih kurang ajerrr epok2, cuma bentuk ajerr lain kan, jdnyer kita buat sekalilah tp tang nak menutup rapat samosa tu tak retilahhh pulak mcm2 hal!! :D inti ada sikit lagi, tak tahu nak buat apa ratah gitu je kot :P, apa yg lain ya inti keledek ngan kentang nih?? pd tekak sengal kita nih rasa sama ajerr sbb guna bhn tumisan yg sama, tp rasa manis sikit ajerrr tak de beza sgt pun... rasanyer suka inti kentang lagi dr keledek nih :-).. tp lain org lain selera kan? selera kita ni pelik byk... :D k, jamu mata ya ;-), tgh hari karang nak buat mee bandung lakss tekak ni mcm nak mkn mee2 ajerrrrrr malas nak jamah nasik nak merajuk jap :P..

Tiada ulasan: