Khamis, 26 Mac 2009

Mee dan lagi.. :D


Salam kembali ;-),
Hummm.......tgh bulan mengambang mcm ni kan mmg keja nak jd raksaksa ajerrr tak kira lahhh, asal nak menjerit ajerrr :P sikit punyer hal pun rasa mcm nak pekik kuat2 lepas dah pekik kuat2 tu kan rasanyer baru lega.. ni specis org kurang waras masa bulan mengambang ekekeke..... maknyer dah makan dah td ank2 belum nak makan, tanyer ngan dia org dah boleh hidang belum? masing2 kata nanti dulu...org ni bukannyer apa nak g tido jap lepak sgt2 bdn nih kalau masa2 KRITIKAL mcm nih...keja byk laks tu yg tak pernahnyer abis...huhuhu.... selamat menjamu selera ya sume ;-)...

Tiada ulasan: