Selasa, 24 Mac 2009

Kole kacang kole air :P

Salam dmalam selasa yg indah,


Sbnrnyer dah laaaammmmmaaaaaa sgtt tak mkn kole kacang nihhhh, biasanyer kalau puasa2 org byk jual.. itulah dia tujuan utama parcel yg baru dpt ahad lepass sbb tepung kacang hijau...tak tahulah kat sini ada ke tak tp tak pernah nampak, tp untuk permulaan mak cuma poskan sebungkus ajerr dlm 240g gituuu..bau batang buruk ekekeke...sedap bau tepung tu rupanyerrr.... sbnrnyer dr semalam dah buat kole kacang nih tp semalam buat stgh adunan terlembik sbb tak cukup likat, kita ni tak phm kehendak resepi main bantaiii ajerrr agak2 dah pekat terus tutup api pdhal masih tak cukup likat lagi, baca komen2 kat resepi tu, ada yg komen bgtau kepekatan dia tu mcm custard..oowwwhhhhhhhh, barulah phm, pas tu apa lagii dgn tahi2 minyak masukkan semula adunan yg dah dlm loyang tu ekekeke..pandai!!! sapa peduli kan kita yg makan kan, jadi!!! tapi huduh ler rupa tak de tahi minyak yg seksi tuuuu... oleh kerana dah phm ptg td projek lagi sbb senang bangeeetttttt.. resepi dr che`iza skunk ni tgh berpantang sbb baru melahirkan bb boy ;-) tahniah!!!resepi che`iza yg terrer masak2 tuuuu..... alhamdulillah menjadi... barulah cun nak posing kan kan???? :D jemput ya...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

That is a really goοd tiр partіcularly to thοse new to the blоgοsphere.
Brief but very accurate info… Thanks for ѕhаring this οne.
Α muѕt rеaԁ artісle!

Heгe is my webpage ... Simply click the up Coming website