Isnin, 30 Mac 2009

Penattt.. :P


Salam dhari isnin yg malas :P,
Waaaaaaaaaaa.....rasa mcm nak nagis nengok kain melambak tak bergosokkkkk.... jdnyer hari nih dr pagi sibukkkk kemas lap sana sini cuci sana sini panjat sana sini ngemasss maklumlah major cleaning kan hari senin nihh sbb weekend dah terbongkang ngan jogging ekekeke..... ni lah baru dpt melndingkan kat depan pc td pun main skodeng2 ajerrr :P, hari ni masak kari ayam terasa nak mkn pratha nanti sok2 nih sbb tu buat kari nanti senang tggl reheat ajerr kuahnyerrr :D, pas abis buat itu ini masa menggosok lakss.. bygkan lah dr lepas zohor sampai lepas asar baru abis gosok!!! punyerlahhh manyakkkkkkkk baju nak kena gosok lebih kurang 3 jam sib baik tak pengsan!! muahahahaha..alhamdulillah masih sihat cuma penat ajerrr... :-) apa pun jamulah ya kari ayam ngan terung tuu sedapppp!!!!!! jya, sambung esok ya penattt... :-)

Tiada ulasan: