Selasa, 24 Mac 2009

Kerja Rumah yg dah berkurun tak siap :P

Salam dptg selasa yg terang :-),


Dah lama dapat kerja umah nihhh tp oleh kerana bdn tak sihat masa terima kertas kerja nihhh jdnyer tangguh dulu sampai dah terlebih sihat tp baru skunk ada masa nak buat sbbnyer??? tak pandai nak buat yg satu nihhhh, keja mencari image apa yg kita nak ehehe.... org kalau belajar tak tinggi mcm ni lahhh terlebih buta ngan IT ni :D kerja dok menggoogle ajerr sampai skunk nih baru dpt copy gmbr2 yg dkehendaki, sori ya amy, saje nak lambat2 kan buat kerja nih :P

Rules of the tag:


1)Make a list of what u want on your birthday

2)The list should be 10 numbers

3)post the image of this award to your posting

4)give it to 10 frens of yours



1. Mestilah mendoakan hubungan silaturrahim antara suami dan keluarga serta sume org yg terlibat berkekalan selamanyer insyaAllah..amin.. :D
2. Mesti nak dapat BUNGA dr si dia, bestnyerrr dapat setaman pun tak pe :-)

3. Nak cekelat


4. Nak berdua ajerrr tiada 3 atau 4 atau 5 atau 6 atau atau... :P


5. Waaa..kereta idaman nihhh senang nak angkut anak beranak, yg ada skunk ni comel sgt :D



6. Nak ada umah sendirik tak kiralah besar ke kecik ke asal RUMAH SENDIRI..insyaAllah, amin..



7. Nak g bercuti jugak mcm org lain tp tempatnyer nak g laut yg terbersihhhhhh sekaliiii... ;-)


8. Pasang hajat nih dah lama cuma tak dbenarkan aja membelanyerr..alalalala...comellnyerrr ank kucinggg.. nak bela yg ank ajerr :P


9. Nak duitttt yg banyak sbbnyer


10. Nak tolong org2 ssh, duit satu keperluan tak kira byk ke sikit ke tp yg penting hati kena ikhlas.. tak leh tgk org2 ssh mesti nak tolong sedih sgt..
Wahai cik amy yg manis lagi gediks, kerja umah mu telah dsiapkan dgn cemerlangnyerr!!!! ahahaha...sapa2 yg dgn rela hati atau dah kurang kerja leh lah ambik keja rumah ni ya ;-)..


Tiada ulasan: