Selasa, 31 Mac 2009

Hadiah dr Ross ;-)











Salam kembali dptg selasa yg terang dah,
Ni dapat hadiah dr Ross kat jepun sana tuhhh...balik ajerr cuti2 dia bg hadiah lakss.. kita mmg sukeeeeeeeee munga munga an tauuu nak2 sakura, rindunyerrr kat sakura... terima kasih byk2 ya ross bg hadiah yg cantik tuuu akak suka lahhh.. ;-) pas tu tak sihat lah pulak si ross nihh sian dia akak bg ubat ajerlah eak? ehehe.. odaijini!!!! sapa2 yg nak hadiah nih jgn malu2 ambik kat umah ross ya ;-).. sejukk ajerr mata tgk munga2 ni.. apa pun semoga persahabatan kita berkekalan ya walau hanyer dalam maya huhuhu... amin...

Tiada ulasan: