Sabtu, 18 September 2010

Chicken chop

DSC_0192
CHICKEN CHOP

Salam sabtu sume!! :D

Hari ni bz nak kuar jalan2 cari makan!! :D ni menu semalam ya, ciken chop :D sbb malas tu lah buat ciken chop senang banget! Memula nak buat potato mcm kak hana tu last2 malas pulak nak mian picit2 bako, kita jdkan dia mashed potato jer :D, kenyang sudah.. Untuk resepi guna yg sbeleumnyer carik kat label ayam sbb nak cepat nak kemas pastu nak kuarrrrr :D

Semalam dpt munga 100 kuntum, itu mmg biasa, HARUS bg sbb kalau tak bg muka kita pun terbalik lah nmpknyer ahahaha... ok lah! happy weekend sume!!! :-)

Untuk DARWISH kun, otanjyoubi omedetou dear!!! semoga membesar dgn sihat, cemerlang, berjaya dunia akhirat insyaAllah, psst>> auntie dr semalam bakar kek ada 2 kek tp buat sikit2 jer nanti kita makan sama2 ya ;-)


DSC_0194

6 ulasan:

♥LOVE2COOK♥ berkata...

Alamakkkk...sedapnye CC tuh Ika! Love tgh masak nih, tp lapar plak! hehehe ;)

Take care, sweet weekend! :D

Nur Ede berkata...

Salam Ika... family akak mmg sukee sangat chicken chop niee... ari nie akak pose uisskk.. wat terliur jew..
ayam ade.. kentang pong ade... ok kire jadi ler...hihihi happy weekend wat ika sekeluarga...

Mas berkata...

kak mas pun suka chicken chop..sedapnya...
selamat hari lahir ika....moga dirahmati dan diberkati Allah sentiasa...

leen hussain berkata...

cedap!!!....akak pun sukaaa....

hana berkata...

mana keknyer nih auntie?? paktua dah makan semua ker?? darwish punyer kek dah abesssssss... mama yg mkn byk! terok btol! wakakakakaa

fara dean berkata...

ko ni mmg isteri mithali la..asal ika masak je akak terliur..nnt bole buka deli or cafe ni..hihi