Jumaat, 23 Oktober 2009

Bergedil

BERGEDIL DAGING


Salam bersua kembali ;-),


Biasanyer org dah dpat agak kalau buat bergedil ni tak de lain mesti makan dgn soto kan kan kan kan??? bagussss!!! pandai teka!!! haaa..ambik sorang seketul :D.. TAPI kita ni lain kes sikit kita tak biasa sbnrnyer mkn bergedil dgn soto dah cuba buat tp tak reti last2 ratah gitu jerrr ehehe... resepi tak de ambik kat mana2 sumber just kol mak tanyer apa dia cara mak buat bergedil kita pun tak salin ke apa main ingat2 kat kepala jerrr jdnyer kalau nak resepi nanti kita carikkan linknyer kat MyR, kita suke bergedil mak kita sbb tu kita buat cara mak kita jerr cuma tu lah main masuk2 dlm blend jerr tak sukat ke apa rasa masa nak satukan dia kalau terkurang apa dia tambah lah nak lagi sedap letak bwg goreng byk2 dgn daun sup huh! habis sume kita mkn sorang :D..


Tiada ulasan: