Khamis, 15 Oktober 2009

Sukeeeeeeeee sgt!!!!

POKOK KESUM yipppppppiiiiieeeeeee!!!! :D

Salam buat semua dptg khamis malam jumaat :-)!!!

Hummm.... hati kita kan sukeeeeeeee tak terkata bila kita jumpa POKOK kat atas tuuuuuuuu!!!! yeay yeay yeay!!!!! sukeeeeee sgt2!!!! selama ni dok keja ngepos ajerrr sian pd org yg selalu kena poskan daun2 kesum tu ekekeke... terima kasih, jasamu akn kukenang!!! haih!! dah 6 tahun duk kat sini BARU jer jumpa POKOK kesayangan ni kat sini??? huh!! dasar katak bawah tempurung mmg mcm tu huhuhu.. pas ni boleh lah dgn senang hati nak masak gunakan daun2 ni sume kalau mati pun leh carik lagi kat kedai tu ekekeke..... suke sgt nih!!! asal lalu dapur mesti tegok, sidai kain pun jengah2 lagi, buang sampah pun siap petik daunnyer ambik bauuuuuuunyer yg harum tuuu sukeeeeeeeeeeeeeeeee sgt2!!pas tu kan 1 beg tu cuma RM 1!!!!!!! rasa nak hangkutttt jer sume sekali sib baik jalan kaki kalau ada keta betul2 kita angkut sume murah!!!!! :D jgn ada yg muntah pulak ya :D yer la, kita ni mmg ntah specis apa ntah!! agaknyer mmg ADA pokok neh cuma kita tak reti2 nak carik :D eeeeeeeeeeeee..... kalau boleh bawak tido nak bawak tido! tak tahu nak kata apa gembira sgt!!! Semalam ni lah lepas balik dr sepital ninja tu suh g beli makanan ikan sekali KEBETULAN hati ni terdetik nak jalan jer ke kedai tu dr station BTS tuuu, alhamdulillah mmg Allah makbulkan doa kita, kalau lah kita nak motor teksi mmg tak akn jumpa huhuhu....syukur sgt2!!! k lah, dah merepek repek pulak tang pokok neh! :D semalam makan maggi kari cap MAGGI jerr hihihi... penat!!!!

1 ulasan:

hana berkata...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jelesssssssssssssssss!!!! huwaaaaaaaaaaaaaaa.....