Jumaat, 2 Oktober 2009

Fried Wanton

FRIED WANTON


Cicah ngan Sos cili thai :D nganga mulut yaaa..:D

Salam kembali dan akn bersiaran minggu depan insyaAllah,

Kenapa minggu depan???? esok kena g sekolah si abg sbb ada sesi tgk budak belajar tak tahu nak sebut dlm bahse melayu mcm mana, mmg aktiviti yg HARUS ada setiap tahun rasanyer dalam 2 atau 3 kali gitu setelah naik dr cuti sekolah dan lepas tu ada meeting pulak dgn cikgu jdnyer esok kita dpertanggungjawabkan pergi sbb ninja tu lebih RELA jg ank dia kat umah dr dtg sekolah ekekeke....suke jer kita asal budak2 tak ikut sama :D ngeeee.... ikutkan hati malas jugak sbb bdn tgk tak stabil ni kan tp tak pelah dah tugas mak kan :-) hari ahad pulak nak shopping brg2 kering mcm beras sume sabun2 pencuci2 sume jdnyer sah2 mmg tak de kat umah DAN juga tgh hari nak tgk F1 pulak! ekekeke.... sejak2 ni suke sgt tgk keta lumba2 mainan niihh :D.. wokeyyy..tuk FRIED WANTON tu cuma goreng jer lah! deep fried kay.. pas tu makan dgn sos cili thai yummmyyy sungguh!! untuk filling dia leh rujuk kat BAWAH ni ya.. :-) jimat masa dan tenaga dah dpt 2 jenis kan? dasar RAJIN mmg mcm tuuu ekekek... ok nak menggosok pulak semalam baju2 tak kering huhuhu... SELAMAT BERISTIREHAT dan BERHUJUNG MINGGU BERSAMA ORG2 TERSAYANG!! Salam dan selamat malam sume! ;-)

3 ulasan:

blogresipi berkata...

Esh sedapnye... mcm dumpling kan benda nie... kite suke sgt nie...

ieda berkata...

waaaaaaaaaaaaa pueh akak ngagaaa lah dik ... x masuk2 punnnng .. sedapppnyaaaaaaaaaaaaaaaaa

geraugebang berkata...

lepas raya ni sawan wantan ke? sedapkan wantan ni. akak suka yang dalam sup tu.