Selasa, 13 Oktober 2009

Kawan BARU :D

Salam kembali ke udara dptg selasa :-),

Pertama sekali nak minta maaf buat sume org sbb mesti sume org tertanyer tanyer mana peginyer budak itam lagi manis ni ya :P, terima kasih jugak buat sume org atas ke prihatinan tuk bertanyer kan khabar kita :-), alhamdulillah kita sihat, budak2 pun sihat jugak minggu lepas jerrr yg teruk sikit kalau si ninja tu kena demam mood mmg terus tergolek terus budak2 pulak batuk2 selsema yg paling teruk kena batuk2, alhamdulillah sekarang dah ok berkat doa sume org.. dan emosi jugak tgh tak stabil lah jugak bukan sebab bendera jepun ke apa.. adalah sebab2 yg tak leh nak dkongsi kat sini, mata kita ni pulak alahaiiiiii... tak sihat jerr memanjang dekat sebulan tak guna spec hampir sebulan jugak mata kita ni pedih2 ssh betul nak celik mcm masuk habuk jerrr nak2 kena angin. huh! terpaksa batalkan niat tuk beli TOY baru kita tu sbb jumpa KAWAN BARU neh hihihi... mahal betul skrg ni cermin mata, nak carik mcm yg dulu tp tak jumpa :-( suke sgt dgn bingkai yg dulu tuu seksi!! :D yg ni seksi jugak tp tak se seksi yg dulu tuu..huhuhu.. tak pelah asal dpt kawan baru neh baru sedap nak kuar jalan2 terang benderang jerrr.. :D.. besok ada appointment dgn doc, sbb apa? biar lah rahsia :D bermula minggu ni sampai bulan depan tersgt sibuknyer JADINYER jgn ada yg tertanyer tanyer lagi bila tuan umah tak ke udara ya, dah bgtau awal2 ni biar sume org tak risau atau rindukan kita :P uuwweekkkksss!! hihihi... jomlah kenal2 dgn KAWAN BARU kita neh.. pemalu sikit maklumlah anak dara :D..



KAWAN BARU yg sentiasa baru ni, ntah baper kali keja beli spec jerr sbb patah!! yg ni masuk kali ke 4!!! huh! yg merah tuuu ank kecik kita patahkan bingkai tepi dia tu huhuhu.. yg lain2 yg dah arwah tu, terJATUH dan TERpijak oleh tuan bdn tu sendirik :D

Tiada ulasan: