Ahad, 1 Februari 2009

Eheh!!













Assalamualaikum w.b.t,

Eheh!! malasssnyer sejak2 dah tak de pembantu rumah ni kan sume kerja kena buat pas tu mulalah malas dan tak sempat atau mmg tak dsempatkan utk kemas2 umah cyber nii :D, hari khamis ada ensoku atau rombongan youchien ke safari world, dr pagi lebih krang 8am mesti atau wajib dah memunculkan diri tempat dmana bas2 akn hangkut mak2 budak ngan bdk2 lerr kalau dah namanyer jepun ni kan sume2 nak tepat masanyer sbb MORAL itu penting tp den bukan jepun den melayu jawa jdnyer tak kisahlahkan kalau lambat..tp kita mmg tak pernah lmbt kalau ada apa2 event nak kena hadirkan diri kalau boleh nak dtg lagi awal masa org tak de, sama jugalah kalau bab menunggu, suka tunggu drpd menjadi org yg dtunggu.. ;-) selama 5 tahun dok sini inilah pertama kali g safari world, kat negara sendiri pun tak pernah sampai :P jdnyer tak pelik lah kan kalau 10 tahun dah kat sini tp tak pernah pergi lagi ehehe....kita pendekkan stori ajerrr lahh tgk lah gmbr2 yg sempat dambil dr dalam dan luar bas semasa rombongan ituuuu..... :D tp ada adengan terlampau :P abaikan gmbr beruang tu ya.. :D

Tiada ulasan: