Jumaat, 20 Februari 2009

Award meooww meooww!!!


Salam dpagi jumaat yg indah..
Jam kul 6pg, baru siap sumenyer sediakan bekal cuma belum mandi ajerr lagikk nii :P... meooww meooww meoowww!!! dapat award kiut ni dr Amy kat german sana tuuu... kita mmg minat tull ngan kucing tp tak leh bela lah condo tempat kita tggl niiii.... :-( Tapi kan kalau boleh bela mmg lah nak bela tapi tang nak buang dia punyer kuih tu yg tak sanggup ekekeke.... :P oopsss... hari ni nak kena g sekolah ada owakare kai... masak2 nanti2 lah yaaa... hari ni NINJA jaga si kecik sbb jumaat mmg dah cuti bulan ni ajerr lahh start bulan depan dah kerja macam biasa, alhamdulillah.. sapa2 yg dtg sini kalau belum dpt kucing miang :P niiii ambik bawak balik bela kasi makan!! itu amanah puan yg bg award ni :P.. jumpa lagi k, sampai keptg tak de kat umah niii.. :-)

Tiada ulasan: