Jumaat, 13 Februari 2009

Apa2 lah..

Salam kembali dan akn kembali....

Laksa asam mmg peberetttt ntahlah suka sgt makan yg asam2 gituuu tp asam kurenggg pulakss :D, buat lepas habis kemas sume dah siap buat kerja umah terus buat sbb tak leh tangguh kalau tangguh nanti dia jd hurup M besar bukan m kecik nii kalau m kecik ni leh ampun lagiii kalau kena M yg besorr niiii sendiri pun kena ingat ekekeke..... resepi senang ajerrr sejak dah jatuh cinta pd resepi siti azma ni kan mmg tak de cuba resepi lain dah mana taknyer main lebur ajerrrrr sumenyerrr, lagi satu dia guna ikan tuna dlm tin ekekeke..ngelat kan tp rasa mmg oriii.. ada daun kesom yg dah hancur tu pun masukkan jugak sbb nakkan baunyer.. mmg harummmmm dan sedappppppp.... yummmyyy..jemput makan ya sapa yg dtg nanti niii.. resepi carik kat MyR ya ;-) senang bangeeetttttt!!

Tiada ulasan: