Khamis, 19 Februari 2009

Akhirrrrrnyaaaaaa.....


Salam ptg khamis..

Jam menunjukkan 15.45pm bangkok, td lepas balik dr belanja brg dapur terus masak kalau tangguh2 nanti tak jadi masak sbb ketam tu dah tersedia ada dok kat luar dah cair punnn kang kalau tak masak tak sedap arr nak masukkan kat freezer baliks... beli ketam dr minggu lepas buatnyer tak jugakkk ken konon nak mendiet :P, hari ni buat ketam masak lemak resepi ambik kat MyR CMG nyer resepi..... dah guna resepi banyak kali tp kata nak diet kan kita pakai susu rendah lemak ajerr rasa tu mmg lah kurang kick tp sapa pedulikk kan kan??? bdn yg kembang ni kita kan bukan leh tumpang lelemak ni kat bdn org lain tp kalau nak join leh jugak ekekeke??? :D Thanks CMG!! sedap niii... sajer ajerr letak tomato kasi masam2 sikit kalau makan sbb nenas tu dah mmgnyer tersedia manisss.. ;-)

2 ulasan:

Aymy with love berkata...

salam... ika natto.. besa jumpa MyR jer... ada umah sendiri dah jugak yer... akak link tau... hehhe...

ijayuji berkata...

link lah kak.. nanti kita add link akak jugak ya... ;-)