Khamis, 19 Februari 2009

TAG dr kak fieza...


Salam pagi khamiss,


Dpt kerja umah lah pulakkk :D kerja umah sendirik ni pun belom selesaii lagi tawww :p, tp oleh kerana org dah amanahkan kerja ni buat lah jugak tak ssh mana pun tempek gambar ajerrr sib baik tak de exam ya.. :P


The rules:Go to your photo folder in your computer.Go to the 6th folder of photos.go to the 6th picture in that folder.Put the picture on your blog & description of it.Invite 6 friends to join the challenge.Link them in your blog and let them know they been challenge.
Itulah dia gmbr yg ada kat folder ke 6 yg berada dnombor 6 sume2 enam.. ehehe.... gambar masa melahirkan anak dara kat puteri speacialist JB, VIP room tauu :P ehehe caesarean section, sakit woooo... tak leh jalan tak leh ketawa seksa!!! ok lah nak sambung buat kerja umah, puas hati tak kak fieza?? den pun tak masak lagi nihhhh sbb nak buat kerja umah ni dulu tawww :P sapa ya 6 org yg bertuah ni yaaaa... hummm
  1. Kak Anawahid BP
  2. Kak Intan
  3. Kak Mimi
  4. Kak LG
  5. Ros aka Onigiri
  6. Kak Hani


Tiada ulasan: