Selasa, 17 Februari 2009

Campur Darab :P

Ini adalah pinggan mangkuk yg sembat dculik tp dah bayar masa g carik baju ahad lepas... murahhhhhh bangeeetttttttt, rasanyer inilah koleksi pinggan mangkuk jenis2 mcm ni sbb selama ni mmg guna pinggan melamin ajerrr sbb ada budak2 kang yg jatuhlahhh yg kena baling lahhh, lebih baik beli yg murah2 ajerrr kdg tu teringin nak pakai pinggan mangkuk yg mahal2 tp belum sampai seru lahh tunggu ada umah sendirik baru leh beli skunk ni umah sewa seksa tuuu nak sumbat mana, pas tu kalau nak pindah nak hangkut menda2 berat ni satu halll yg membebankan ehehe....


Yg ni kari gulai daging kentang tomato.. :P panjang ya namanyer.. campuran serbuk kari ngan gulai separuh ehehe.... kita ni bab2 merosakkan resepi mmg no 1!! :D tapi kalau masak dgn cara yg betul gerenti sedappp!!! cara2 ni dajar oleh CIKGU IBU NOR kakak kesayangan yg berada jauhhhhhhhh dmata :D tq kak nor ;-) sejak tu ikut cara CIKGU IBU NOR ajerrr...


Ni POPIA yg telah ready utk dsejuk bekukan.. :D kegemaran sepanjang tahun :P.. NINJA tu pun antu ngan popia ni kdg tu malas nak buat sbb leceh lahhh ehehe.. sbnrnyer pemalasss!! :P

Salam dan kembali again... :-)
TAK SIHAT itulah yg boleh dgambarkan skunk niii dtambah ngan kerja2 umah yg tak pernah habis.. hari ni tekak dah semakin perit semacam tanda2 suara nak tukar ke penyanyi ROCK!! ehehe.. suara yg biasa ni ayu ajerrr lembut gemalai dan ganass!! eheh!! Mesti tetamu2 khas yg dtg umah ni boring tgk puan umah nii asyikkk ilang2 ajerrr :P, tak pe kalau nak masuk masuk pintu gerbang sentiasa terbuka seluas luasnyer kalau rasa nak patah balik pun tak pe kita tak kecik hati atau marah atau gaduh2 sbb kita mmg tak kisah, tak akan ada apa itu terasa hati atau yg sewaktu dgnnyerr :-), hidup mestilah menjadi insan yg baik :P tak perlu nak meyusahkan kehudupan orang lain... kdg tu sedih jugak kan bila ada kwn yg mengkhianati, bunyi mcm ada pengalaman tp sebagai ingatan ajerr... kdg tu pernah terpkir baik tak de kawan dr byk kawan ni kdg memeningkan kepala yg sedia ada pening ni haaa..TAPI bila dpkir secara campur darab bahagi dan sama dengan HIDUP ni perlulah berteman iaitu KAWAN... tak kisahlah kawan dr pelusuk mana asal ada kawan tp awas!! JGN cari sembarangan kawan sbb ada kawan yg betul ada yg kurengg betul ada yg terlampau betul2 ada yg gonjeng2 (itu kita lah eak) :P ada kwn yg menasihati sesama kawan itu yg bagus supaya diri ni sentiasa beringat sepanjang masa ;-), hari ni ter EMOSIONAL sikit sbb bdn penat atau perubahan hormon kot ekekeke... apa pun endahkan ajerr kata2 yg ada kat atas ni :D JADILAH DIRI SENDIRI.... :-)

Tiada ulasan: