Jumaat, 13 Februari 2009

Nafsu MAKAN!!

Salam...

Hari ni ntah penyakit apa dah merasuk kat bdn niii ehehe.... Rajin nak buat itu ini pdhal si kecik tak sihat tuuu punyalah nafsu makan dah merasukkkk kat bdn yg comel ni kan, tak pedulikkk nak buat jugak!!! g hangkut 3 org budak kecik tu g supa carik mangga ekeke...dapat jugak tp hampehh lah budak yg jg kat buah tu, org tanyer `mangga ni masam kan?` dia kata `ya` kita pun belilahhh rupa2nyer maniss!!! tak pe lahhh, miscommunication kot akakaka... :P nmpk kerabu dading ni kat umah kak maszz terus NAK MAKAN!! tu yg g buat tuuu.. tp kak maszz bg wrong direction lahh kat mana nak carik resepi misteri nii ehek!! ampun ya kak masszzz :D resepi asal dr chef mat gebu.. :D tenkiu ya, mmg sedap bangeetttt!! mkn gitu ajerrr tak yah nak nasik2 pun.. diet kan? :P

Tiada ulasan: