Rabu, 25 Februari 2009

Kelibut!! ?

Salam dmalam khamis,


Jam kul 21.57pm kat pc niii, hummm... hari ni buat apa ya??? buat kerja umah lah mcm biasa tp kan dah terlajak tidooo sib baik leh sedor sblm zuhur, bgn ajerr dah mcm ribut mana nak buat lunch utk bb yg bb ni pun 2x5 ngan maknyer tido leh lama lah pulak ekekeke... sib baik dah siap sume kerja umah.. pas tu g supa beli telur bukan tak de telur kat umah ni tp telur gred c kot cenonet ajer nak buat kek, jdnyer g lah beli telur gred A sib baik ada... kalau tak mmg kurushiiiii kalau tak dpt buat kek misteri itu :P... boring tulll bila masuk umah mak buyung sorang tuuu, dah lah asyik dpt adiah ajerr kejanyer ayat jelesss niii :P pas tu dia buat lah pizza laksss.. weiii!!! lama tak mkn pizza niiii jdnyer dgn ribut petir g dapur buat jugak!!! sib baik bhn sume ada, kejam betullah kak hana nihh :P... sampai terlupa nak cucuk2 kan doh tu dah naik mcm pelampung!!! wakakakaka... sapa pedulik!!! janji lembutt dan sedap, topping ikut sesuka hati sesedap rasa lah nak letak dah namanyer pun chef sendirik.. :P tgh hari tu buat ratah2 ajerr tak mau mkn nasikkk kenkonon lah tuuu, yg ni pun terjangkit ngan kak hana jugak weeiiii kak hana!!!! jgn masak boleh tak???? :D kak hana nih dia tgh uwekk2 jdnyer nak mkn asam2 ajerrr kita pun nk mkn asam2 ajerrr dr pg tadi(ngalahkan org yg uweks2 tu jugak :P), pagi sarapan ngan manga muda letak kicap ngan lada sambil kemas lakss tu mmg peluhhh mencurah curah!!! :D panjang lakss bebel mlm niihhh, kek baru ajerr kuarkan dr oben nak ambik gmbr tunggu sejuk lah kan itu syaratnyerrr, jdnyer tak leh nak posing maut sbb tgh tertonggeng kek tu :P...

Pizza ribut


Asam Rebus lala n sotong satukan sbb malas!! :P


Tiada ulasan: