Rabu, 11 Februari 2009

Kembali :D


Salam...

Maaf ya utk tetamu yg dtg berkunjung sbb puan rumah tak sediakan minum2 makan2 :P, ntahlah, dr minggu lepas ke penatan yg teramat bermula hari jumaat tu ank demam terpaksa jemput dia kat sekolah :-( pas tu terus g sepital malas nak ulang alik umah byk kali... sampai lah ke hari ahad tu masih tak elok tu yg penat gilerr tuuu, sib baik isnin cuti dan hari jumaat tu pun ninja tu cuti sbb dah tak banyak kerja sib baik ninja ada leh jagakan yg kecik sementara kita g sekolah naik teksi jemput si bujang.. humm...dr situ lah bermulalah perang tu yg penat sgt tuu, perang kat dapur, perang ngan iron ngan baju pening pale sejak dah tak de maid nii, asal abis kemas mesti tertido dgn si kecik tu dah nak masuk zohor baru bangun :P, makan pun dah tak de selera sgt (bagus jugak :D) pas tu hari sabtu dgn keadaan si bujang masih demam2 yang yok tu bawak jugak g weekend market sbb ada misi nak kena selesaikan kalau tak lagiiiilah tak senang duduk, alhamdulillah sumenyer berjalan lancar dan hari sabtu ni g ambik brg :D.. makan2 tu ttp lah kena masak kalau tak ke buluran org2 kat umah ni ehehehe...cuma tak dan nak ambik gmbr sbb letihhh yg amat... ngalahkan org buat bangunan yg angkat2 batu2 tuuuuu..ekekeke.... panjang lakss bebel :P yg kat atas tu SIZZLING YEE MEE tanpa sizzling pan, itu menu mlm semalam buat kan ninja tuuu tp gmbr kat atas tu diner budak utk hari ni versi lain sikit sbb nak kena ikut selera budak kan, letak sayur byk gilerrr jgn muntah ijo sudah!! nak resepi kat MyR..1st time buat sendirik, sedap amatttt..ninja tu pun suka cuma bekalan yee mee tu tak de kar sini, ni pun kira kebetulan member cina balik mesia dia belikan 2 bungkus ehehe... suka bangeeettttt... :D thank kak lily, resepi yg menarik ;-)..

Tiada ulasan: