Ahad, 15 Februari 2009

Ayam vs Ikan :P


Salam kembali.. :-)
Biasanyer kan kan, kalau hari minggu mcm nak elak2 ajer dr kena masak sbb nak kuar!! ehehe... tp semalam dah puas meronda carik baju tp tak jumpa jugak yg dhangkut bawak balik pinggan mangkuk ekeke...... tekak makin perit jdnyer nak mkn yg pedas2 ngan sup2 panas gituuu.. jdnyer sume org leh mkn dgn hati gembira sbb tak pedass, ikan singgang tu main campak ajerr ajer ladanyer tak yah ketuk2 ke apa ke nanti kalau nak mkn tenyeh2 ajer lah ngan sudu sure pedas gilerrr :D, ngan buatkan budak2 ni punyer lauk sampingan ayam ala2 kfc tuuuuu..ehehe... senang ajerr resepi2 kat atas ni sume org leh buat sambil pejam mata .........................>>>>sebelah ahahaha....... tp yg paling laju adalah AYAM kfc TIRUAN ituuu :D jdnyer pemenanh hari ni adalah AYAM!!!!!!!!! jemput makan yaa... mlm nanti buat mee ajerr, malasss!!! esok nak kena siapkan diri bgn awal buat bekal dan malam nanti misi nak menggosok sbb jap lagi ni nak tido jap..penatt... :D

Tiada ulasan: