Jumaat, 13 Februari 2009

Roti oh rotii..


Salam.. :D
Abaikan rupa roti yg CUN tu yaaa.... dah tak sabar atau tamak haloba inilah jdnyer sampai ada xcident masa nak buat roti ni sib baik jadi lembutttttt.. peliklahhh dulu pun mcm tu jugak masa nak buat pau CMG xcident sbb airnyer terkurang kerassss pas tu oleh kerana tak nak kwn ngan makhluk yg ada tanduk ngan ekor garpu tu kan kita ulilahh sampai jd lembut alhamdulillah, menjadikkkkk lembutttttttt sgtttttttttt3.... gini jugalah kisah roti si budak bernama ros niiii.. masa nak masukkan tepung sume dlm BM nyer mangkuk tu kan susu tertumpahhhh masa tu dah masukkan tepung huhuhu.. mcm nak nangissss mana taknyer 200g tepung tuuuu.. sib baik ada alass masukkan ajerrr cuma susu yg tumpah tu ganti ngan air biasa ajerrr dlm 50l sib baik hasillnyerrrrr mmg tak menghampakannn... lepas kuar oben terus potong sbb tamak kan, kulit roti masih rangup2 lagi kan kalau baru kuar oben tu yg ssh nak potong dpotong2 kan jugak!!! tu yg tak cantikk belahan roti tuu tp siapa yg pedulikkkk kann asal rasa 1st classs kan? Tenkiu rossss awk ni mmg leh bukak bakery lahhh :D. ni resepinyer ada rajin sikit cnp ajerr http://www.myresipi.com/top/detail/7084 masuklah kat sini ya...

Tiada ulasan: