Isnin, 2 Februari 2009

TER ingin atau ngada2??? :D


Salam...
Sempena ank dara kena sakit perut aka cirit birit iteww bersama dgn demamnyer, kita kasi dia mkn bubur, maknyer tumpang sekali tp mangkuk kecik ajerrr tak leh mkn byk2 nanti yg 2 kilo dah ilang tu dtg pindah balik kat bdn ni :D, masak kailan, ikan bilis ketuk ngan bubur lah kan lawannyer takkan nak meratah giitu ajerr dgn sambal yg pedas gilerrr tuuu kang tak pasal2 kita laks yg kena cirit birit.. :P untk ikan bilis ketuk tuuu kan goreng sume ajerrr kasi dia thn lama sikit, bwg kecik sebijik, brg putih sebijik, ikan bilis ikut manalah nak byk lagi sedap, lada cili 5 biji itu pun dah berasap montot ehehe... memula goreng ikan bilis then ketepikan bila dah garing pas tu goreng laks bwg ngan lada td pas tu tumbuk lah kat lesung tumbuk bwg dulu baru ikan bilis sekian.. :D silap hb leh tambah2 mkn!!

Tiada ulasan: