Isnin, 2 Februari 2009

TER buat atau sengaja ngaja buat??? :P


Assalamualaikum w.b.t,
Bertemu kembali bluuurrpppp...alhamdulillahhh..dah minum pun... dah mkn punnn.... menggong lah date kat sini nak betulkan tak reti nak adjust tang mana ehehe..... buat kek pisang, kesian pisang tu dah lebam2 akibat ddera, oleh kerana tak nak membazir kita buat kek pisang lagi pun dah lamaaaaaaaaaaaa bangeeetttt tak buat kek pisang niii... resepi kek pisang ni ikut angin kus kus kalau kata angin nak buat kek pisang org ni buatlah kalau terasa nak buat yg resepi org lain buat jugak lah tp lain hari lahhh... gabungan 2 pisang, montel dan honey banana..nama melayu tak tahu sbb beli mmg dah tulis honey banana.. :D pisangnyer mcm pisang emas comel2 tp dia kurus2 mcm tak dpt zat lakss... apa pun mmg sedap kek pisang ni sbb letak choc chip mmg suka sgt tambah tolak bahagi ngan darab.. kali ni resepi guna resepi kak e @ umi-e kat MyR ;-)..http://www.myresipi.com/top/detail/574 thanks kak e!!

Tiada ulasan: