Khamis, 5 Februari 2009

Cekur dan yg sewaktu dgnnyer.. :D


Salam...


Nak citer daun kecur atau cekur? lupa lah nama saintifiknyer apa ehehehe... suka ngan daun ni sbb kalau buat urap sedapppppp atau nak masak ikan atau ayam cekurrr mmggg lahhhhh sedappp yg amat... itu hari bonda tersayang poskan biji ni sib baik parcel sampai 3 hari, pos ni kan kdg menggong, kdg tu ambik masa seminggu baru nak sampai pdhal pos lajuu tuuu kata 3 hari tp terlebih hari lakss.. tp alhamdulillah semuanyer selamat sampai, termasukk pokok kesayangan ku itewwww daun kesommm, segan nak tyg tunggu dah hijau2 baru leh tayang, kali ni bonda pos ngan akar ngan tanah2 sekali ekekekeke.... baru lah segar bugar masa terima parcel tuu kalau tak daunnnyer dah kuningggg mcm musim lu

Tiada ulasan: