Rabu, 18 Februari 2009

Jala jala kangkung alalalala..... :D



Salam ptg rabu....
Nak kena bgtahu bila dan bila jam menunjukkan pukul 16.26 pm waktu kat laptop ni ya, yg ada kat blog ni jam dh nak abis bateri kot ehehe..... berpeluh sakan keja menjala td dgn dukung bb lagiii fuhh..penat betulll tp sib baik jalanyer menjadii kalau tak jadikk mau nangissss umpan dah ada niii dr semalam dah buat umpannyer.. buat suku adunan pun dapat dekat 50 kpg banyakkkk tuuuu, pd sapa2 yg dtg bawak polistrin ya tapau ehehe.... resepi mcm biasa lah kita ni tak de idea bab2 masak ni cuma tahu rembat2 ajerrr :P, dah guna resepi roti jala by kak yatiezini MyR dah 3 kali kot, sedap lah sbb dia tak ada bau2 ayam sgt, sbbnyer kak yatie masukkan esen vanilla pas tu kan ada susu cair, walllaaaahhhh... enak bangeeetttt.. siram ngan gulai kari daging umpan yg semalam dah buat makin terangkattttt!!! Nak resepi carik kat MyR ya sume org tahu niiiii kan kan kan????? :D

Tiada ulasan: