Khamis, 26 Februari 2009

Kek Chiffon Orange :-)

Salam kembali dpagi khamis :-),

Hummm..... nak komen apa ya? rupa hodoh lerr kek ku itu sbb dia tak nak kuar dr loyang 1 jam mengerjakan kek yg degil niiiii tak nak turun!! tp hasil kali ni amatlah memuaskan tp tang nak potong tuuuu tak chck laks pisaunyer tajam ke tak dah jd semakin buruk!! :D tp tak pe sbb kali ni dia punyer liang2 udara barulah kenampakannn berbanding dgn yg cekelat dulu tuuuu.. :D sedap kek niii rupanyer dulu tak minta kek cipon ni sbb bau ayam yg amat tuu kalau beli kat kedai kek, tp kalau buat sendirik leh tambah itu ini... tp rasa yg ni ada moist sikit tp ttp ringan, dan ada lah seorang hamba ni kata mcm roti!! maknanyer jadilah kek cipon ku itu :D ehehe.... jemput ya sume,... KAK NOR!!!! tq ya utk penerangan yg berguna tuu ;-) sib baik tak kuar tinga kiri sbb tampal ngan kapas pas tu kita pun kurangkan gula gakss, nice!!! opppsss, lupa lakss nak ucap time kasih pd tuan resepi niii CMG dan resepi asal oleh GERT.. mmg lahh sedappp.. :-) jemput3.....


Tiada ulasan: