Khamis, 23 Jun 2011

Aktiviti Minggu ni :D~~

_DSC0978
MACARON
Macaron versi lain, sedap sgt!!!! Omiyage dr kak anie(mesti ada org nanges lepas ni :P)

Salam semua!

Terlebih dahulu nak mintak maaf beberapa hari ni atau senang kata dah nak seminggu ni senyap sepi jerr tuan umah, agak kesibukkan sikit yg mana ada tetamu n aktiviti kat sekolah mcm biasanyer.. Projek sume akn ditygkan minggu depan, kita tunggu yer kakak secubit garam hihihi.... nak mengedit gmbr byk2 malas lah pulak, jdnyer tunggu minggu depan insyaAllah..

Sbnrnyer ada tetamu dr nagoya, bukanlah pertama kali kak anie ni dtg sini n kita bukanlah jugak pertama kali bersua muka, kenal sblm kawen sbb kita org byk persamaan ;-) Atas permintaan seorang blogger yg bernama KAKAK ASMARA, tunjuk kaki pun jadiklahh! jdnyer inilah kaki kita org wakakakaka..... siap kasi xtra lagi tunjuk tangan :P bertambah nanges lah org yg berkenaan nanti tuu hihihi.....

Sebelum mengundur diri, maaf andai ada tersilap kata n terkasar bahasa, sememangnyer sya hanya insan yg lemah yg masih belum sempurna, tak dpt nak berblogwalking lagi, even kat FB pun kita senyap sepi jerr sbb sgt sibuk, maklomlah dah nak election sibuk ngikut demo sana sini ahahaha..... Terima kasih mana yg dtg berkunjung! jumpa lagi minggu depan!! inysaAllah... Salam~~


_DSC0941
Kena sumpah jadi batu hihihi.... sapa2 dpt spot si tanggang ni mmg terrer! :D


_DSC0964
Menu kakak cantek :D

_DSC0967
Menu kita :D


_DSC0965
Part ni paling seronok ahahahaha.... alaaaaaaa..tak yah teka2 lah kan, yg gelap gelita tu lah tuan umah :D kan kan senang jer jwpnnyer :D

_DSC0969
Gmbr ni khas ditujukan buat kak ASMARA :P, kaki tuan umah yg mana satu???? wakakakaka...

15 ulasan:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

wah curlastt jumpa akak cantek...hentak kaki...motip letak gambaq kasut jer??? ai guess yg kaki sebelah kanan tue k.anie...uols yg tali kasut rona merah....betul x???

ijayuji berkata...

To ☆*♥L@dy @yU♥*☆>>Pandaiiiiiiii!!! wakakakaka.... itu kaler2 kasut kita :D ayuuuuu nanti kalau ada rejeki kita breakfasting sama2 yerr :D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

sebab teka pandai hadiahnyer...nanty uols buat menu berbuka bulan 8 nanty...x kira moh dtg jumpa ai jugak....asyik tgk kt blog jer :D

Asmara berkata...

hwaa!!! nangeeesssss!!! tolong pujuk! air mata sebaledi dah ni. kihkihkih... jeles tau uolls ni, selalu sangat gather2. tp xpelah i redha..(kesat hanamizu pulak) ekekeke..anyway i love both of u.. hehehe...

Anna Qawina berkata...

ni akk dtg nak jwb teka teki tp dah lewat kot..hehe...pekabo?

Juwita Jamaludin berkata...

memang jeles tahap gaban.. ihihiihi.. hampir sama je korang yek..dari tangan, kasut.. patut la banyak persamaan..:) anyway ika kalau balik nihon kena ronda satu jepun jumpa kawan2 tau.. baru adil

tun_telani berkata...

wahh... bz nyer dia.. sape yg kene sumpah jd batu tuuu?? hihi

Lovely Kitchen berkata...

senyap2 je ghupenya dah sampai bangkok dak anie tu yer...best la gather2..bila lak nak gather kt nagoya ni...

sabar bangpek berkata...

wahahahaha tunjuk kaki....hahaha....saba yela....alhai comeynyee kasut kak anie..polkadot biru2 lg...sotkin kuning..hhahahaa nasib xkasut kuning leh ganti phua chu kang nihh

Nieza berkata...

ohh ada tetamu rupanya patutla sonyap jer..btw rehat-rehat lah yer ika..:)

Ijan berkata...

Amboi tuan rumah... nak teka nak teka!!! yang pakai stokin kuning ialah tuan rumah. betul ke? wakakaa

Ijan

Ida,Japan berkata...

Ohhh patut ler sunyi sepi dr Siam, k'anie..anie, Nagoya tu...laa, diam2 dia dh ke Siam, tak ajak pun kita..jeles2 sgt2....tak patut2..kaki jer pi tunjuk...ni kalau jumpa tgh jln selisih bahu pun tak kenal....interprem la sikit...sikit pun jd la ika..nk kenai..he..he....teka teki dh terjawap..
Betul2...cam Ita cakap, onaji jer dua2..anywhere nice to know both of u..mmmuahhhh!!!! pstt...tak sabar nk tunggu fantastic dishes from Thai.

Sheila Shafeareen berkata...

salam mmg tangkap nagis sedu sedan tahap gaban kata juwita eeeehhhhh:-D......nak jugak negok kasut pink...... sseluar tu mmg dah cam dah......

Ummi berkata...

Waaaaaaaaaaaaaaa Ikaaaaaaaa, tu dia...aktiviti best tuh..gader2 eh... itu kasut berapa bulan x basuh...wakakakaka...ada bau laaa..hehe...saja usik2 Ika, jgn marah eh...akak tunggu citer, nnt share eh.. ^__^

Diana @ Melley Mey berkata...

Assalamualaikum ika akak cayang...
wah seronok tu... akak nie asyik dok umah jer.. huhuu.. nak ikut... hehehheee...