Ahad, 12 Jun 2011

Layan Ni dulu :D

_DSC0651
Suasana pagi \(^^)/ cuaca tgh terang mmg cantek!

Salam pagi ahad sume :D

Hari ni layan gmbr jer lah eak :D tuan umah sibuk sgt ni nak mendobi nak meng iron phheewwww... byk sgt kerja, esok letak n3, kalau hari ni dtg tuan umah bg air kosong jerr lah eak :D Skrg ni 5 stgh pagi kalau tak mendung dah terang mcm gmbr kat atas nun, kita pun bila nmpk terang2 giniii mulalah angin satu bdn sbb memikirkan bentou siap ke tak pdhal bukan pong! hihihi.... mmg skrg siang awal :D cuci2 mata dgn gmbr jer dulu ya :D


_DSC0402
gmbr ni nk tyg bulan sabit kat atas tuuuu mmg cantek! subhanaAllah!


_DSC0723
aktiviti semalam fathers day!!! jgn hrp nak tgk muka kamerawoman ya :P


_DSC0785
serahkan lukisan pd ayah, PAPA< ITSUMO ARIGATOU :D


_DSC0773
dgn fenix :D ank org jepun mak mat salleh mmg cung!


_DSC0806
1 2 jump!!!

14 ulasan:

Asmara berkata...

aaahh.. hensemnye anak dierrr!! sejibik nihonjin. :D

izahdaut berkata...

oo ninja dah balik ek.. amboii happyy..ehem ehemm..lawa la mekkk.. suke nyer tengok. subhanallahhh

Diana @ Melley Mey berkata...

Assalamualaikum ika...
alololoooo... comelnya anak ika.... geram akak tgk...
pemandangan tu pun sangat cantik.. indah sekali ciptaan Allah...

JaJa'Z berkata...

dapat pun tgk ninja ika..hehhe tu pun sipi2 jek...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

ikaaaaaa
nyapa muka ninja x clear?
gegurl tue kawaii...leh buat calon menantu....eeeee

Mas berkata...

subhanaAllah...
cantiknya gambar tu ika...suka kak mas tengok...
hero kau tu memang sebiji ikut bapaknya...

Juwita Jamaludin berkata...

Cantik ika.... Tenang tgk gambar2 gitu.. Bestnya ninja dah balik... Hihihi.. Maresia jin campur Nihonjin pun hensem gak...:)

Sheila Shafeareen berkata...

Salam
Pic yg ada bulan sabit tu cantik sangat keindahan alam...rasa di jiwa sayup aje...cam rasa insaf lak hehhe
cute le si kecik tu....
tingkat berapan ni...

Kamalia berkata...

1 2 jump..nak tgok mama jump jugak.ekeke..:)

Kak Sam berkata...

so cute. u jump i jump . :)

Rima berkata...

Ija
Itew gambar ninja mu sepi sepi.. but what u cakap is true dahh.. he doesnt look like a Japanese guy hehe.. dah besar anak mek siam ni.. cepat betul budak budak ni membesar

CT Delima berkata...

As'salam Ika

Keindahan ciptaan Allah. terasa diri amat kerdil rasanya.

ensomnya anak mu ika :D Minggu depan baru nak sambut hari bapa.. huhuhu.

Anggerik Berduri berkata...

salam kak,

akak ddk area south sathorn ke?

sabar bangpek berkata...

salam kak,
laaaaa otosan akak nihonjin ka? sekapal dgn kak anie la nih...hahaha br kite tau.....patot la speaking nihonggo pon berhabuk jgk.....