Jumaat, 4 September 2009

Air Sirap 7up n Iftar part 14

AIR SIRAP 7up



Salam kembali n last n3 tuk hari ni.. :-)





Haaaa...yg ni pun main tuang asal hendak!! ehehe... bila dah nak dekat buka baru kelam kabut nak buat air itu ini sume pdhal dok keja ulang alik kuar masuk jerr ehehe..ntahlah penat sgt kot!! sampai buntu dan tak de mood nak masak baju pun main longgok jerr lagi malassssss sgt nak gosok nak gosok esok pagi niii lepas sahur :D.. memula nak buat mcm air kak hana tu air sirap bandung soda ke apa tu lupa pulak namanyer tp tekak tak mo minum yg ada susu2 nih.. :D tuang ibu sirap masuk air 7up letak ais blend perah leman haih!! jgn ada yg ikut ya takut kang tak pasal2 pengsan!! hihihi.... k lah nak out dah ni penat.. hari ni tak mood nak menkukis :-(. Selamat malam n selamat berpuasa esok hari insyaAllah :-)

Tiada ulasan: