Selasa, 1 September 2009

Ice Blended Kelapa n Iftar part 11

ICE BLENDED KELAPA


Salam kembali n N3 penutup untuk hari ni ramadhan yg ke 11 :-),

Alhamdulillah sempurna sudah puasa yg ke 11 tuk hari ni.. huh!! tak sangka kan dah 11 hari berpuasa kita kan kalau puasa kalau boleh tak nak ambik tahu dah berapa hari SEBABnyer kalau ambik tahu rasa masa tu berjalannnn lambattttt sgttttt mcm lmbtttt nak habis puasanyer ehehe..mcm budak2 jerr!! :Dbiasalah kalau diri sentiasa perasan muda mcm nilah jdnyer :D... ok! resepi ni ambik kat MyR dr siapa lupa nanti kita update balik ya, tenkiuuu pd TUAN PUNYER RESEPI yg kita tak tahu namanyer hihihi..not bad ;-) tp rasanyer klu tak letak eskrim vanilla pun dah sedap :-).. resepi akn dpastekan dsini esok ni nanti kalau mlm ni sempat kita update mlm ya tp rasanyer tak sempat sbb byk keja :D.. SELAMAT BERTERAWIH SUME!!!! n SELAMAT BERSAHUR!! jgn lupa niat!! hihihi....

Tiada ulasan: