Jumaat, 4 September 2009

Sup Tulang

SUP TULANG


Salam kembali dan masih dwaktu yg sama kul 22.45pm waktu bangkok :-),





DAN kerana dah tak de mood + penat jdlah lauk yg senang lg sedap nihh.. :P perasan jap..eeeeeeeee..tulangggggggg kita suke geget2 daging yg melekat2 kat tulang tuuuu dia punyer tetel pun sedap tuuuuuu...yg ni tak de ambik resepi mana2 resepi main campak2 jerr..ada resepi tp tgk mcm tak kena ngan selera kita sbb bhn tuk menumis tu sikit takut bau lah pulak sbb tulang kan tau jer lah sup tulang nii kalau sejuk jerr beku! lmbt makan mmg dah tak sedap.. lebihan tulang cuma ada stgh kilo jerr dah habiss pun sekali hadap :D campur daging sikit sbb budak2 kalau geget2 tulang takut tercabut gigi :D jdnyer biar org2 tua yg mkn tulangnyer ngeeeee..... pas tu lawannyer mestilah sambal kicap dgn perahan lime..cedapnyer!!! minggu depan nak order tulang lagik!! :D hihihi...

2 ulasan:

Datin El berkata...

ika..sedap nampak sup ika ni..anak2 akak dah sound minta buat sup tulang ..bolehlah buat..hari ni ika masak ape pulak..

ijayuji berkata...

salam Datin!! hari ni ya...ntah lah eak nak masak apa ya hihihi.. dr mula pose menu kita tak de menu ulang tayang nihh nak kena ulang tayang balik lah ni sbb dah bluurrr dah :D