Isnin, 7 September 2009

Popia Goreng

POPIA GORENG inti udang n sayur


Salam kembali :-),

Haaa..yg ni pun tak sempat jugak nak menggoreng huhuhu....mana yg nak kipas mana tgn nak goreng ehehe... huh!! kelam kabut betullah rasa hari niii..sume2 tak siap.. sbnrnyer kita nak masak mee hoon goreng pun tak sempat nak goreng nmpknyer kena mkn malam masa ninja tu balik nanti :D, popia goreng dah lama tak buat biasanyer akn buat byk untuk dfrozenkan lah mcm biasa sbb ninja tu mmg suke jdnyer malas nak buat byk2 kali kita buat byk2 sekali ajerr pas tu sejuk bekukan :-)... sume org leh buat popia ni kan intinyer pun asal hendak nak sumbat byk mana kan tp kita biasa letak udang itu HARUS ada..pas tu sayur mcm2 lah kan... :D untuk sos main cicah ngan sos chili thai jerr tak sempat!! :D okieeessss....sekian tuk hari ni kalau wajin nak masuk n3 mee hoon goreng sesak kita tuuhh nanti insyaAllah kita masukkan ya :D.. salam..

1 ulasan:

Watierman berkata...

Salam Ikaaaa...akak sibuk hujubg minggu...datang2 jumpa popiah...akak memang suka ni....rajin ika ni...