Rabu, 9 September 2009

Fresh Epal wif Asam Boi

FRESH EPAL wif ASAM BOI

Salam kembali dan selamat berbuke puasa buat semua orang!! :D

Haaa..air ni dah nmpk kat umah KAK NOR ganu kita tuu lahh tenkiuu kak!!.. kita ni pantang kalau nmpk jus2 nihh nak2 drpd buah2 ni mmg suke!! yg ni 100% jugak tau no sugar added.. letak asam boi sedaplah rupanyer... sapa2 yg nak mencuba pun tak memerlukan kerja2 yg berat2 just guna juicer jerr dan ambik dia punyer air perahan pastu letak ais dgn asam boi dan SELAMAT tuk dminum semasa berbuke puasa :D sekian menu pd hari nih.. :D hihihi.. tuan umah nak berehat sbb masih mengalami kejutan :D..SELAMAT BERBUKE PUASA n SELAMAT BERTERAWIH BUAT SUME, salam.. jemput minum :D

2 ulasan:

Watierman berkata...

Sedapnya Ika air tu!

blogresipi berkata...

Asam boi tertonggeng2 tue lagik la menambah selera nk minum air tue Ika....nak!!!