Isnin, 7 September 2009

Sotong Bakar wif Air Asam

SOTONG BAKAR wif AIR ASAM


Salam kembali sebelum masuknyer waktu isyak bg kawasan bangkok :-),

Hari ni serba serbi tak sempat td dah masuk waktu buke masih dok berkipas kat balkoni dapur hihihi..mengipas sotong itewww..tak de tenaga kipas pun main2 tak sedar pun dah masuk waktu berbuke sib baik masih ada belen kurma mkn kurma minum air sambung kipas lagi ehehe... air asam tu buat mcm hari tu nyer Colek daging panggang.. kalau nak resepi leh g kat SINI ya.. nak sambung ngemas sikit2 td nii main tggl jer dapur yg terbalik tuuu sbb makan :D... Selamat berterawih buat sume :-)

2 ulasan:

deeja berkata...

Salam Ika....Sotong....memang dah terliur sesangat ni...kt Tepeng,kekadg de kekdg xde....Pos le kat akak ckit.....nyumnyum....

Watierman berkata...

Sedapnya menu kat rumah Ika....akak suka...rajinnya adik akak ni...gemuk tak ninja Ika tu???