Selasa, 15 September 2009

Iftar part 24

Salam dpagi selasa yg mendung :-),

Nak senyum dulu ehehe.... tv rosak lerrr sejak kena penyakit misteri bulanan tuuu :D, asyikk tak de mood jerrr selera nk makan pun kurenggg tp selera nak mkn sekut ada!! :D nak masuk n3 segan lerr sbb kita tak poce ekekeke.... skrg ni dah leh masuk sbb dah mula dr hari ahad itu hari :D, tp malasssss yg amt nak letak n3 ekekeke....nak tunggu angin R datang balik mmg lambat sbb panassss kan pastu angin ribut tak de jdnyer angin R tak dapat sampai sini :D, k lah, kat bawah ni menu iftar semalam masih dtahap kemalasan maksima sbnrnyer tp tak jugak lah malas sgt cuma mmg tekak nak mkn yg sup2 jerrr :D..

JUS LIMAU MANIS

Kalau kat thai kat mana2 di mana2 mmg akn jumpa owang jual air nihhh...tp nak blei tgk tempat jugaklah ya, sbb kdg tu tgk owangnyer yg selekeh sambil perah2 limau itu tak de selera lah nak beli, tp kalau tgk bersih jerrr boleh lah terasa nak minum beli lerr tp mahal sikit lerrr.. tgk jenis limau manis yg dia gunakan, biasanyer nak sedap guna limau madu, tak ssh buat dia nihhh main perah2 jerrr..pas tu letak garam mengikut citarasa masing2 tp kita suke rasa yg masam2 gitu sedap!!! semalam ni pun guna 4 biji limau madu pas tu letak ais dptlah 1 cwn kat atas tuu ehehe...minum pung kongsi2 mcm minum jus pren itu hari sbb stok limau manis kita tak de ekekeke.... alhamdulillah basah segala tekak yg tgh kering kontang bak gurun sahara tuuu :D... sapa2 nak buat cariklah ya limau manis2 sikit nak beli limau reject2 pun ok jugak tp rasa kurengg lerrr :D hihihi...


ROTI SARDIN

Yg ni pulak bukan saja2 menderhaka tau!! tp mmg tak de bhn pastu kan roti burger kat sini sume dah terbelah 2 ekekeke..... roti panjang ni jerr yg tak terputus dua tp tak leh nak potong dua lah kan sbb mmg dah terpotong :D, dah jd mcm roti john pulak kan, resepi asal dr KAK NOR ganu nanti kita masukkan linknyer sbb masih sibuk lagi nii belum kemas eheheh.... sedap!!! tp mcm biasalah kan mesti nak healty sikit letak lah salad2 tu sume sbb kita mmg sukeeeeeeeee sgn salad2 niiiihhh... :D resepi akn menyusul kemudian rasanyer sume org tahu buat sbb senang bangettttt :D..


MEE HOON SUP DAGING

Yg ni pulak menu sempoi kita semalam nihhh selain kat atas tuuuu :D, sukeeeeeee sgtttt dgn sup2 nihhh nak2 ada mee hoon mmg bertambah kalau makan :D.. rasanyer hari ni nak ngesup lagi sib baik daging dah habis! hihihi... tp td dah g order lagi dgn assistance bus ituuu :D hari jumaat lah pulak baru dapat huhuhu... jom tgk gmbr!! :D resepi sume owang tahu buat sup2 kan? dan sume owang lagi bijak dr kita jdnyer tepuk dada tanyer selera sekian :-)..

1 ulasan:

geraugebang berkata...

page down, page down, page down. berhenti lama kat roti sardin tu. lamaaaaaaaaaaaaaa. Sedapnya.