Rabu, 27 Oktober 2010

Koh Mak

_DSC0569
Kita minummmm duluuuu!!!! :D

Salam kembali bersiaran :D,

Siaran tergendala beberapa hari ni sbb liputan banjir di kwsn2 yg terlibat :D, alhamdulillah tempat kita org selamat dr banjir n tempat ninja tu kerja pun selamat :-).. TERIMA KASIH mana2 yg dtg tgk siaran tergendala ni dr hari sabtu ya, maklomlah g cuti2 tak kemana pun kalau kat thai ni balik2 kat situ jugaklah yg dituju wakakakaka.....

Kali ni g kat pulauuuuuuu jauh sikit dr sblmnyer, n alhamdulillah jugak cuaca terangggggggggg sgt! muka pun dah macam nelayan yg duk kat laut2 tuuu ahahahaha... DAN kesihatan tuan umah tak berapa menyenangkan lah sbb kena demam pulak! haish! dugaan betullll.. skrg ni batuk22 jerrr n rumah dah siap kemas sume tak bersepah sana sini yg bersephnyer ialah BAJU BAJU yg menanti untuk di gosok, bygkanlah ajerrr ya tak yah ssh2 nak imagine yg berat2 giteewww.. 5 org n 4 hari, 3 pasang sehari... darab lah sendirik ya berapa byk tuan umah dah gonjeng2 sikit sejak kebelakangan ni hihihi....

Layan gmbr kat bwh ni ya, nak tgk gdik2 tuan umah mmg jgn harap lahhh maklomlah muka itam anak beranak! wakakakaka..... takpe, sejukkan mata jap, masih baru2 lagi niii, n tak byk yg di ambik sbb kita org g trip ke pulau2 yg lain jdnyer dslr mmg tak leh bwk, buatnyer bot terbalik, tak ke haru! wakakakaka... jdnyer kamera kalis airlah yg di bwk itu, iaitu cik olympusss kita yg byk berjasa :D

Untuk kunjungan balas tunggu tuan umah betul2 free ya :D, tenkiuuuuuu!!!


_DSC0477
Perjalanan hanyer 50 min dr pier, naik speedboat yg kat atas niii haaaaa.... egegegege... sib baik tak de ombak sgt kalau tak bukan muntah ijo yg kuar, muntah warni warni pun leh kuar wakakakaka...


_DSC0501
Tempat kita org golek2 ank beranak :D


_DSC0506
view dr beranda :D


Align Center_DSC0518
Air surut :D jom jom main lecak :D TAPI air pasang jgn citer dia punyer jernih n bersihnyer! mmg santekkk! :-)


_DSC0519
Matahari terbenam tp tak nmpk sbb terlindung dgn gunung :D


_DSC0529
Da da da balik masuk bilik hari dah senjaaaaaaa!!!! ahahahaha... skrg ni waktu siang dah awal jdnyer waktu mlm dah cepat :D


_DSC0537
Last but not least DAUN PANDAN!!! wakakakaka.... rasa mcm nak cabut 2 pokok angkut bwk balik umah! huh! gumuks2!!! :D

2 ulasan:

Jiya berkata...

amboiii.. dia pon senyap jugak.. ke laut rupanya. banyak dpt ikan?? muekekekekeke! ikaaaaaa... ai miss u tooo! meh laga2 bontot. akekekeke! vaa cantek gmbr laut tu.

fara dean berkata...

ika..apa ke nama pantai ni?/ ala besttnya!
bab baju tu mmg akak setuju..akak ni 2 org jekk..tp bila pkai baju kurung+kain dalam..huhu..bnyakkkk juga kan? lipat??? lagi malasss..huhu