Isnin, 11 Oktober 2010

Pocari Sweat n building

_DSC0193


Salam kembali :-),

Rumah dah siap kemas, masak belum lagi :D tunggu dulu sbb nak tunggu dah nak TERmakan baru masak, biasa org tak sedap bdn kurang makan kan? kita tak pulak, kalau tak sedap kita keja nak mencarik makanan yg pedas2 sup2 sumeeeeee nak yg pedas2 :D

Tgk bangunan kat atas tu, cuba carikkkkk mana satu rumah yg kita sewa wakakakaka... i dah bg clue dah tuuuu ^_____^ sapa dapat tekak bg hadiah :D hihihi..... lokasi tempat ambil gmbr tu kat tingkat 6 tempat dimana budak2 bermandi manda dan memekak :D aiseeyyyyy.. tak dapat teka ke? rugilah mcm tu ahahaha... jom tgk citer kat bwh pulak
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
Apa diaaaaa tuuuu????? :P
POCARI SWEAT..
Apa?
Tak pernah dgr? kita sbnrnyer yg tak pernah dgr wakakakaka...
Alkisahhhhh...


_DSC0216
POCARI SWEAT

Citernyer bermula gini lah ya, kita singkat kan udah lah yerrr bwk2 berehat ya bdn tak sedap tuuuu kang penat carik alasan tak nak masak n kemas umah :D, kita jd fanatik sejak tahu n jumpa air ni sbnrnyer, beberapa minggu yg lepas masa dah nak mula2 pindah, g shopping mcm biasanyer brg2 dapur lah, tergerak ati kita nak tanyer ninja tu, aiseeyyyyyyyyman! naper tak bgtau awal2! huh! sampaikan beberapa tahun yg lepas kita meroyan suruh someone poskan air 100PLUS ahahahaha... alkisah air ni sebijik 100PLUS! cuma dia tak de soda! itulah yg ninja tu xplain kan, haaaaa..skrg ni sapa yg nak kena sekeh agaknyer???? wakakakaka.... rupanyer rupanyerrrrrrr itulah airnyer!!! kat mesia ada kot, HALAL tawww! dia membebel sepanjang berbelanja sbb ke sengalan kita selama ni :D tak pelah buat derk jerrr sbb tinga kita ni mmg dah tak lot dgn apa2 pong! hihihi...

Jdnyerrrrr, nilah air buat ilangkan atau kurangkan demam :D sejak dr tuuu tiap2 minggu akn ambik berbotol botol sbb hari2 kita minum air tu :D sebotol tu mahal jugaklah dlm RM3 tp pedulik apa kan sbb nak balas dendam selama 7 tahun duk kat sini tak minum 100PLUS :D, oleh yg demikian KITA MINUMMMMMMMM duluuuuuuuu!!!! Bismilahirohmanirrohimmmmm...



_DSC0214
Jemput minummmm :D

12 ulasan:

sue berkata...

Looo..siannya..lama tak minum 100 plus ya..ekekekekekek
Sedap jerk bunyik air tu.."Pocari Sweat"...

Mas berkata...

ha...ha..ingatkan ape 'Pocari Sweat' tu....air macam 100 plus rupanya....cian ika...akhirnya dapat juga air macam 100 plus tu...

Juwita Jamaludin berkata...

Salam ika.. Akak pun suka pocari sweet buat hilang dahaga lepas main badminton..

K.Nor berkata...

hahahahaha... punya la duk suruh ayu poskan 100+ alih2 mmg ada dah kat sana ya.. alhamdulillah.. lepas ni bila dah ada yg demam2, ciri2 ke cepat2 minum air ni ya... kalau boleh standby 1 botol kat dapur. tp pastikan jauh dr pandangan mata IKA sbb tau ika tu mmg pantang nampak air tu.. hihiii

cikmanggis berkata...

air apa yang paling tua kat dunia ni?jawabnya air 100 plus hehe ..ohhh tingginya umah ika gayat kita:)hehe

indahhouse berkata...

Salam ika,
pocari sweat... comella namanya, ika. Takpela, balun cukup2.. janji hilang kempunan. hihihi...

Dok tingkat 6, ika? Tinggi juga tu. Tapi takpela, janji maintenance ok. Lif sentiasa jalan. kalu balik mesia, janganla amik aptmt. Kat sini, masalah lif jer manjang. Naseb baik kami tingkat satu jer....

Yan berkata...

akak suka sangat air ni. hanya dapat minum kalau akak ke Bali..tak tau samada di Malaysia ni ada tak..tak penah nampak

Yani berkata...

ika... masa balik jepun tak minum ke air ni?.. kat sana byk.. mudah nak dpt. Akak selalu minum masa kat jepun dulu.. suka sgt. Ada satu jenis lagi air yg kat jepun nun seakan pocari sweet ni pun best juga.. emm x ingatlah apa namanya. Kedua2 jenis air ni akak suka sebab tak bergas.
Masa gi bandung hari tu jumpa air ni terus beli.. org kempunanlah katakan..

Deliah's Deli berkata...

salam ika...sebaek dah buka pose klu terkenyer kiter menengok :))))

♥LOVE2COOK♥ berkata...

Ika, ur hse yang tingkapnye terbukak...close to ur watermark ye??? heheheheh!!!

Pocari Sweat...nice name! :D

Okey, gimme my gift now! hehehe

anie,Nagoya berkata...

laaa..cian ko.ketinggalan zaman.yg laki hang pun nak kene sekeh tu...tak pelah dah kenal ari tu..tapi kkanie tak suka.sbb ada rs cam ubat..kalo demam elok minum air cam tu...lepas ni air apa lak yg kuar?hihihihi....

Ayu berkata...

ika, akak teka rumah ika yang ada nampak langsir tu..hehe..betul tak?..