Isnin, 20 April 2009

1st trial Brownies apa ntah lupa nama hihihi....


Salam kembali ;-),


Ni kes terjangkit ngan kak hana aka ANA JAL TG MAS muahahaha..... sajer nak mengetest, ni lah hasil kerja orang yg TAK SABAR!! sume2 tak sabar, kalau kata nak buat terus g beli brg pas tu panas2 lagi lum sejuk dah kena korban hihihi... tak pe lenkali buat lagi cantik.. ada xcident laks td tu yg RENTUNG bahagian cis nyer ehehe..... keja main ngan api, pas tu loyang tak cukup besar pas tu main tuang sume adunan pas tu kena kerat sbb terlebih tinggi dr loyang sampai tak leh nak letak adunan cis td hihihi..macam2 hal!!! :P tapi rasanyer mmg best!!! sedap mcm kek coklat, kita ni tak tahu lah apa sama ke brownies ngan kek??????? jakun nih :P.. pas tu, hai si budak kecik yg tak reti diam, kita letak lebihan telur kat atas meja tp meja tu leh capai tgn si kecik ni, dia g ambik telur sebijik, ambik mangkuk dia pecahkan telur pas tu masukkan sekalu ngan kulit2 kat dlm mangkuk tadi!!! muahahahaha...nak pecah perut tgk apa yg dia buat, rupanyer dia dok perhati mama masa buat brownies tu td hihihi..... jomlah makan ya, byk lagi dah bg org pun masih tak luak lagi... :D


Gambar sikit punyer cun sebelum RENTUNG!!! hihihi...


Tiada ulasan: