Jumaat, 3 April 2009

Cucur Udang kuah kacang kak ton :D


Salam dpagi jumaat matahari yg tinggi :-),
Seumur hidup ni kan, nilah baru 1st time buat cucur udang ni hihihi........ kelakar kan, kalau jemput2 ikan bilis tu mmg kerap buat lah kan sbb ninja tu pun suka... buat ni sampingan utk diner ninja semalam, 1st time bg dia mkn nih, berdebar gaks takut dia mkn separuh gigit ajerrr muahahaha..... memula dia ambik cucur udang nih pas tu cicah ngan kuah kacang..den yg tgk ni mcm nak tercabut kepala lutut sbb sekali dia dah komen boleh buat org gantung kuali huhuhu..... pas tu, dia diam seribu bahasaaa...... alih2 tgk dia ambik lagi cucur tu...waaaa...SAH!!!! mmg sedap!!! muahahahaha....puji diri sendirik :P biasanyer ninja tu kalau tak kena kat selera tekak dia dia akn lentok kepala ke kanan atau kekiri pas tu dia akn akn kata `CHOTTOOOOOOOOOOOOO` panjang no dia punyer word tu menandakan dia dah beri isyarat lampu merah muahahaha...masa tu mesti dah gelinang air mata hihihi.... tp tdk mlm td yg habis cucur udang tu dulu!!! yahoooooooo...mission accomplish!!!!! :P syok sendiri dpagi jumaat yg terang, ni belen mlm semalam goreng td nih tp lum mkn lagi sbb pagi2 ni nk masuk2 kan makanan mcm ssh laks, ini kat sini lah ya, kalau kat mesia hari2 tiap2 pagi nak makan!! :D kuah kacang tu pulak kena ngan selera kita kak ton TENKIUUU!!!! senang lah pulak tu tang nak menyangan kacang nih yg buat kita lomah sikit :D... jemput makan ya ;-) puan umah nak kemas umah :P

2 ulasan:

ppb_ppkp berkata...

ngamcam jugak tgk...serius...3 thn kawe...saya xpenah buat cucuq udang..beli ada la..eheh

ijayuji berkata...

Ika to ppb_ppkp

Salam kenal ya.. ehehe..kita ni ajerrlahh baru nih TERGERAK nak buat sbb selama ni mmg tak tahu buat pun :P eheheh...kalau leh beli dah lama beli :P sbb tak leh beli ni lah kena buat sendirik ;-) cubalah..