Sabtu, 18 April 2009

Clear tom yum soup..kita tk nak kata putih sbb tak putih hihi.. :P


Salam d mlm ahad atau sabtu ya?? :D....

Kita konpius lagilah bab2 malam niii, yg senang nak ingat malam jumaat hihihi...... :P priiiitttttttt!!!!! td g jenjalan kat umah kak sury nampaklah kak sury buat tom yum jernih nih... tekak dah mcm tak sabo ajerr nak buat sbb dah lamaaaaaaaaa sgtttttt tak buat, memula plan nak mkn ngan mee hoon, ceewaahhhh...dgn KOMPIDEN nyerrrrr pergi dapur keletang keletung masak tom yum, TAPI??? tak tengok lagi kat dlm gobok ada ke tak mee hoon ehehe.... dgn hati yg KECIWA sgt KECIWA...kusangkakan mee hoon dok tido kat gobok tapi telah lama menghilangkan diri huhuhu....sedih, teringin nak mkn mee hoon tom yum..uuuwwwaaaaaa....nak kuar g beli tgh maghrib baru lepas ujan laks tuuu, lorong2 kat bwh tu golap gulita walau ada lampu neon yg dah tak mcm neon tuuu... :-( hari ni pulak ninja diner sushi kat luar ngan member seangkatan masa kat mesia dulu huhuhu.... sedih lah bila tak leh nak tgk cik abg mkn depan mata :-( apa?????? cik abang???? uuweekkksss!!! sejak bila lah pandai terbabas panggil cik abang nihhh..hihihi... panggilan biasa utk ninja kesayangan kita tu papa ajerr..kdg suka pnggil nama sbb suka ngan nama dia ehehe... tgh ngambang2 mcm ni lah jgn nak jd kucing miang pulak ehehe.... :P jomlah makan tom yum ;-) relevenkan topic kat atas tue huehuehue......

Tiada ulasan: