Jumaat, 10 April 2009

Satu hari yg??? :P


Salam sume dptg jumaat yg indah ;-),
Hari ni dr pagi mengemas mcm hari isnin, semua kena settlekan nak2 tang tingkap, sejak ujan dah beberapa hari nihhh kan, tingkap mcm kabus!! hihihi...dah tak terang kalau nak tgk ke luar, jdnyer pagi td lepas packing baju terus mulakan proses, gayat jugak sbb kena panjat nak nyeberang ke ruang balkoni tuuu mmg tak toleh bawah kalau toleh sure pengsan!! ehehe...dgn semangatnyerrrr mengelap, org sebelah umah tgh dok sibuk bersarapan kita dok panjat sana sini... skrg dah puas hati sbb bersih lantai sume compressor sume mmg bersih berkilat kita sental :D, TAPI yg kelakarnyerrrr lepas dah siap lap tu kan kita ni terdgr jiran india sebelah dapur ni kan bising jgk ingatkan dia buat apa rupa2nyer dia pun bersihkan tingkap jgk!!!! hihihi...mcm nak gelak guling dan mcm nak tegur ajerrr tp hati ni masih tak nakal lagi :P nak ajerr kata, apa ni ikut2 org lap cermin..hihihihi..... lepas dah ngemas sumenyerrr mulalah MALASSSSSSSS nak masak, masak pun yg mudah dan cepat ajerr ehehehe....hari ni hari menu nasi goreng sedunia, sbb malam karang utk ninja pun masak nasik goreng jugak ngan jemput2 ikan bilis hihihi.....shiawase ne...ehehehe..nehi nehi nehi..hihihi.....ptg laks nak kena siapkan bhn2 nak masak pagi2 buta nanti nih... nak perap ayam, nak memulut nak menumis ehehe.... jamulah ya nasi goreng yg tak seberapa tuu... :-)

Tiada ulasan: