Isnin, 6 April 2009

Rojak Petis

Salam kembali ;-),

Dari hari sabtu kena sakit mulut makan pun punyer lah seksa pulaknyer yg teruk kat bhgn depan nih ehehe..sib baik dia tak terjuih kan? :D, ni pun masih sakit lagi, tak tahu dah nk mkn apa, yg pasti tekak dr hari sabtu tu nak mkn rojak petis sbb bhnnyer pun dah beli sib baik masih fresh lagi nenas2 tu... melepaskan gian jugak buat td nih, masa mkn td pun meleleh air mata ehehe.... lama sgt tak mkn...maklumlah stok petis ada lagi 1 botol hihihi.... :P.. letak mangga, letak nenas, tahu, kangkung, tauge, timun, tp mak oiii!! pedas yg amat!! ingtakan letak 5 biji tak pedas, lada ni kan kdg ikut angin jugak kalau time tak pedas letaklah 10biji pun tak pedas!!! ni letak 5 biji dah pedas..malam nih jd pelawat kat bilik termenung eheheh..... apa pun, jemput makan ya.. :D weekend gantung pc ngan gantung kamera :P

Tiada ulasan: