Jumaat, 17 April 2009

Songkran Festival

Malang tak berbau..... ada xcident laks... masa tu baru ajer terjadi... terambik gmbr magsa laks tuu..ngucap ajerr lahhh...

Hari raya org siam...

Jgn takut ya polis mmg tak saman!! nak sumbat byk mana pun polis buat tahu atau tak tahu kita tak tahu huhuhu...


Dgn gembiranyer mari membazir air!!!! hihihi...

Salam,

Ni nak bercerita pasal songkran festival sepanjang 5 tahun dok kat bangkok... tgk ajer lah gmbr kat atas tuu, dah dpt bygkan mcm mana dia org membasahkan diri kuyup lencun sumenyer ada hihihi... kita sebagai islam tak yah nak nyibuk2 atau sambut sbb dia berkaitan dgn ketuhanan dia org... tp terkena gak tempiasnyer kalau berjalan atau sengaja atau ngada2 nak jalan2 kat luar mmglah basah kuyup, bila dah basah tu tau ajer lakan rupa baju yg dah kuyup tuuu... mmg tak pernah jalan keluar selama 5 tahun dok kat sini sbb dah tahu mmg kena siram!! ehehehe.... ninja pun memahami jdnyer kita dok dlm keta ajerr :D sapa nak tahu lebih lanjut ttg songkran festival leh g kat http://en.wikipedia.org/wiki/Songkran gmbr kat atas tu ambik dr dalam keta sepanjang perjalanan balik dr cuti2 tuu... yg kecik yg tua yg muda sama2 main air tp nak teruk tgk kat bangkok ajerlahhh dah langgar adat... seksi mekci dara2 semua sakit mata kalau nengok tu pasal malas nak tgk..ehehehe.... apa pun ni pengetahuan sebagai makhluk yg menghuni dbumi asing...




Tiada ulasan: